Snart Påske =)



Jeg kjøpte Altenew Pysanka stamp set i fjor før påske og har ikke brukt det før nå! Det er så fint og man kan kombinere det på så mange måter med forskjellige farger, men jeg valgte en av mine favoritt blekk og det er Altenew Sugarplums. 



Jeg startet med å stemple og skjære ut med dies det jeg hadde stemplet.

På eggene og blomstene laget jeg to versjoner, en lys og en mørk, men endte med å bruke det mørke egget og brukte ikke alle blomstene. Når jeg lager kort, så finner jeg liksom ut av ting underveis så da legges bare det som ikke blir brukt til sides og kan brukes senere =) 

På bladene på blomstene brukte jeg Altenew Artist Markers Green Fields i fargen Evergreen og Forest Glades.

På det hvite egget så splettet jeg bare på litt sort akryl maling.




Til slutt, etter jeg hadde limt på alt så fant jeg ut at jeg ville ha litt mer detaljer i gull, så jeg brukte Altenew Metallic Watercolor i gull og malte på litt detaljer på blomstene =) 

Brukte diesen til fjæren og skjærte ut et par hvite fjær som jeg lurte bak.


Kanskje det er flere som gleder seg til påske og litt fri? Det gjør iallefall jeg!

Linkene til alt jeg har brukt finner dere under her =) 

Anita 😊



Kommentarer