En museinvasjon

En liten musegjeng som serverer søtaker på bursdagen din kan vel ikke være ille?
Denne søte gjengen som Anita Jeram har tegnet for Colorado Craft Company som kommer bærende på kaker og godsaker ville jeg iallefall ha ønsket hjertelig velkommen! 


Musene er farget med Zig Clean Color Real Brush, disse tusjene har blitt en av mine favoritter når jeg skal fargelegge.


Jeg ville at musene skulle være hvite, så har valgte å farge med 095 Dark Gray der som skyggen ville være. Pittelitt 230 Pale Rose og 028 Pale Pink på ørene, halen og føttene. Brukte selvsagt 999 Blender, som er en game changer hvis du ikke har prøv den før! 


Etter at alle musene og søtsakene var fargelagt maskerte jeg hver mus slik at jeg kunne bruke stensil å lage en bakgrunn. Her har jeg brukt post-it med tack bakom hele, men Altenew Masking Paper er perfekt! 


Brukte en av mine gjengangere Altenew Feeling Dotty Stencil, og svertet med Distress Oxide Peeled Paint. Tørket det med varmepistol for så å ta en pensel med rent vann og blurre ut prikkene noe rundt musene. Vannet også ut litt Peeled Paint og splættet litt, det samme gjorde jeg også med en av gullfargene i Altenew Metallic Watercolor settet mitt, en storfavoritt! 


Teksten kommer fra samme stempelplate, So Sweet Slimline fra Colorado Craft Company.

Og som prikk over i`en, bokstavelig talt, satte jeg et av hjertene fra Black & White Enamel Dots settet fra Altenew

Klem, Astrid :)

Kommentarer