You Are The Sweetest


Hei allesammen!
Siden Charlotte hadde litt PC trøbbel så poster jeg blogginnlegget hennes. 

Anita.



"Godt nytt år! Håper 2023 blir fantastisk! 





Jeg kan vel med ganske stor sikkerhet si at vi alle har produkter liggende som aldri er blitt brukt, eller bare brukt en gang. I dette tilfellet gjelder det Mini Flower Cluster dies fra Altenew. Dette er et veldig søtt sett og jeg har ikke brukt det nok! 






Jeg var ute etter kalde farger, litt frostaktige farger så jeg rota rundt blandt restepapir og fant lyse pastellfarger. I tillegg fant jeg hvitt glitterpapir. Jeg har null orden på ark så jeg kan ikke si hva fargene på arkene heter eller hvor de er fra... 





Jeg ønska en bakgrunn med noenlunde samme farger så jeg tok frem Deco Diamond Builder stensilene fra Altenew og Iceberg og Frosty Pink mini ink cubes.





 Deretter tok jeg frem sirkeldies fra Hero Arts og kutta ut en sirkel. Etter å ha funnet riktig posisjon, stemplet jeg en setning fra Hello & Hugs fra Altenew. 






Når jeg var ferdig satt jeg igjen med rester av bakgrunnen så her ble det er bonuskort i tillegg. Hugs-die er fra Hello & Hugs die sett fra Altenew. Perler fra Pinkfresh. 






Igjen, godt nytt år! 


Klem fra Charlotte"

Kommentarer