Pust alle sammen


Ei venninne av meg sa opp jobben denne uka. Hun sa "Jeg tror alle er merket av pandemi, isolasjon, krig i Europa, strømpriser og usikkerhet, vi er alle litt ute av balanse." Tanken har slått meg, og samtalen med Charlotte satte meg på sporet av dette kortet: Vi må alle trekke pusten og slappe av litt.




Jeg puster aller best når jeg fargelegger med Copic Sketch, og Picket Fence Studios Aeonium African Succulent er kanskje det morsomste stempelet jeg har har fargelagt noensinne. Du kan bestemme selv hvordan du vil at fargene skal falle på bladene, bøyer de seg inn eller ut på den afrikanske sukkulenten? Det er opp til deg:

Jeg valgte den grønnfargekombinasjonen jeg har dilla på om dagen: YG93, YG95, YG97 og YG99.




Stempelet er 15 x 15 cm, som er mye større enn et vanlig kort, vanligvis 10x15 cm-ish. Men det gir muligheter, jeg fant fram saksa og kuttet vekk den delen jeg ikke var heeeelt fornøyd med:




Så klipte jeg rundt blomsten med en liten saks. Jeg har akkurat fått kloa i Altenew Woodland Escape Dye Ink Mini Cube Set, en nydelig bukett av brun-rosa stempelputer fra Altenew. Jeg dro Dusty Rose og Toasted Mauve over en bit Neenah Classic Crest og så at det lignet på gammelt treverk! Det passer perfekt som bakgrunn til ørkenblomsten min.



Nå trenger jeg noen spiker. Så jeg la en serviett under papiret og presset en Scoring Stylus fra Altenew Scoring Board mot papiret. Med en liten pensel børstet jeg på den mørkeste fargen Redwood på "kulene". 



Med Altenew Fine Alphabet Die Set skar jeg ut ordet PUST i glossy fotopapir. Jeg får liksom aldri nok alfabet-dies, og dette settet min siste anskaffelse. Størrelsen virker perfekt for alle størrelser kort og alle følelser. 

Ta vare på hverandre og det dere setter pris på.











Kommentarer