Hei!

 


I år lå det mange saker og ting til meg fra Papiria under juletreet! Det passet ypperlig til de rolige romjulsdagene og  jeg satte meg sporenstreks ned ved pulten for å prøve ut godsakene. Hele 3 av gavene er å finne på dette kortet. 

Jeg hadde blant annet ønsket meg en ny Distress Oxide, i fargen Forest Moss. Denne brukte jeg på bakgrunnen og blendet forsiktig inn fra hjørnet. Deretter spruta jeg litt med vann, før jeg splættet enda litt mer med sort akrylmaling. Obs: La alt tørke godt før du jobber videre med dette, du kan for eksempel ta deg en finfin skitur i mellomtida!


Som hovedmotiv valgte jeg stempelsettet "Wallpaper Art" fra Altenew. Blomstene fargela jeg ganske røft vha akvarellmaling mens bladene ble stemplet i sort Altenew Obsidian pigment ink. Bruk tilhørende dies til å trykke motivene ut. 

Så: En annen gave var Altenews "Caps bold alphabet die". Brukte det til å trykke ut HEI i sort kartong. Merk at utropstegnet finnes i settet "Bold numerals die set". 

Monterte så blomster og bokstaver på den ferdigtørkede bakgrunnen, den øverste blomsten med putetape. Limte også på en del pyntediamanter fra Pinkfresh Studio i fargen "Espresso", som jeg også fant under treet. Litt glam er alltid bra.. 
Fant etter hvert ut at det trengtes litt grønn blending i det motsatte hjørnet også, så vi fant frem igjen blending brushen og la til noe. 

Og da har vi et kort som kan brukes til mange anledninger, kjekt å ha parat:

Det har vært så gøy å se hvor mye fint dere har lagt ut i Papirias inspirasjonsgruppe på Facebook i det siste. Digger det, kjør på videre!😀

Kommentarer