Friendship Blooms

Har litt januartørke og det er dårlig med kreative ideer i topplokket, men jeg vet at som regel hvis jeg finner frem noe å fargelegge, og da aller helst blomster, kan det få maskineriet i gang! 

Da jeg var på messa sammen med Berit hadde jeg hele helga å bla igjennom alt hun hadde med seg. Jeg hadde en kurv under et av bordene som stadig fyltes, og oppi dit la jeg Friendship Blooms stamp set fra Hero Arts. Denne stempelplaten er et samarbeid mellom Hero Arts og Gina K. Designs.


I kurven ble det også lagt flere av de nye fargene fra Zig Clean Color Real Brush. Stemplet blomsten fra stempelsettet på Strathmore Bristol som er et glatt papir som egner seg perfekt til farging med Zig. Embosset også blomsten på blå kartong med hvitt embossingpulver, splættet litt utvannet hvit maling over og stanset ut en sirkel

Til blomsten har jeg brukt 092 Blue Gray, 038 Peacock Blue, 043 Olive Green, 093 Green Gray og 999 Blender.


"Just for you" kommer fra Altenew Sentiment Strips 2, en lett anvendelig stempelplate med masse små tekster akkurat som jeg liker det! ;) 


Og til sist noen hvite enamel dots fra Altenew. 

Hvordan er det med dere nå i januar, hode fult av ideer eller er det litt trått å komme igang?

Klem, Astrid



Kommentarer

  1. Så flott og elegant kort <3 Sola kommer snart tilbake i nord og da kommer også kreativ energi sigende!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar