En liten hilsen

Denne gangen har jeg lyst til å vise et ganske lite kort jeg har laget - det er jo ikke alltid størrelsen det kommer an på og en liten hilsen varmer like mye som en stor. 

Jeg kjøpte mitt første turnabout-stempel fra Concord & 9th før jul og syntes det var skrekkelig morsomt. Så jeg har gått til anskaffelse av flere, deriblant dette, Bitty Burst Turnabout Stamp Set. Selve stempelet er ikke så stort, ca 9,5 cm fra prikk-til-prikk, så dette kortet er i underkant av 11 cm bredt og høyt totalt. Men du velger jo selv hvor stort du vil gjøre sluttresultatet. 

Når man stempler med et turnabout stempel skal man rotere kartongen rundt seg selv 3 ganger, dvs at man stempler totalt 4 ganger. Du kan velge å bruke samme stempelpute og farge eller bytte farge mellom hver gang, slik jeg gjorde. Jeg brukte de nye fresh dye ink-stempelputene fra Altenew i fargene Dusty Rose, Jade, Eucalyptus og Redwood. Men ikke nok med det - jeg syntes det var så gøy med alle prikkene at jeg stemplet en gang til, sånn "nesten rotert 90 grader", i Antique Gold, i tillegg til at jeg dyttet på noen ekstra prikker med stickles i fargen Rose Gold.


"Happy", som jeg jo ja har brukt mange ganger før, er Altenews Happy Holiday Script Die Set, mens jeg surret litt gull metallic tråd og limte fast under. "Birthday" er fra settet til Lawn Fawn som heter Happy Happy Happy stamp set

Alt er montert på sort kartong og kartong som jeg farget i Redwood ved hjelp av blending tool'en fra Altenew. Øverste laget av Happy er også trykket ut i hvit kartong farget med Redwood. 



Og med det ønsker jeg deg en HAPPY søndag!





Kommentarer