Snowflakes

 

Min første tanke med å lage vinterkort gikk rett på snøfnugg og frostet ark, så jeg brukte Lawn Fawn Snowflake Background Stencils for å lage snøfnugg på bakgrunnen. Jeg brukte hvit akrylmaling og smurte det utover med en palett kniv.

Siden jeg smurte på ganske tykt for å få få litt dimensjon i kortet så lot jeg det tørke over natta. 

 


Ordet HUGS er fra Altenew Versatile Greetings Die Set og snøfnugget som er limt på er fra Altenew Layerd Snowflakes 2 Die Set. Snøfnugget er lagt dobbelt for å få mer høyde og stivhet. 



Veldig enkelt og raskt kort, hvis du har laget bakgrunnen dagen før iallefall 🙈
Man kan og bruke hvitt embossingpulver på bakgrunnen om man har dårligere tid, da sammen med disse stensilene eller med andre snøfnugg stempel feks. fra Concord & 9th Snowflakes Turnabout Stamp Set eller Kort og Godt Stempel M-448, da får man ganske likt resultat. 

Ønsker dere en fortsatt GOD JUL! 

Anita



Kommentarer