Snowflake kisses..

 Kan man noen gang få nok av snøkrystaller? Tror ikke det!


På dette kortet har jeg først brukt blending brush'en til å lage en blå-turkis bakgrunn med fargene blueprint sketch og peacock feathers, før jeg dro forsiktig over kantene med litt black soot, alle Distress oxide. Teksten stemplet jeg i sort og embosset med klart embossingpulver fra Ranger. Også måtte jeg jo splætte med litt vann i tillegg.


Jeg brukte så hvitt Hero Hues-blekk og Snowflakes turnabout-stempelet fra Concord&9th til å lage lysere snøkrystaller på det blå. Valgte meg da bare ut noen få av snøkrystallene som jeg "punktstemplet". Det er også fra dette settet teksten er hentet fra. 

Deretter var det tid for Altenew's "Layered snowflakes dies" og sølv glitterpapir, for nå ville jeg ha glitrende snøkrystaller! Limte disse på, og stemplet deretter den minste snøkrystallen fra turnabout-stempelet, med sort blekk, her og der på kortet for å få litt mer dybde. Det minste snøkrystallstempelet er løst så du kan feste det på en liten stempelkloss og enklere stemple der du vil. 


Til sist limte jeg på krystaller fra Spellbinders i midten av de største snøkrystallene og noen små her og der - selvfølgelig.

Nå håper jeg bare det vil dale ned mange snowflake kisses der hvor du er og at du får en fin førjulstid!


Kommentarer