Pakketid

Lager dere pakkelappene selv? Jeg prøver så godt det lar seg gjøre og matche pakkelappen med gavepapiret jeg bruker, i år hadde jeg et papir med hus, noen i gull, på kraftpapir, og derfor passet Concord & 9th Home for the Holidays  perfekt!

Da jeg hadde flere pakkelapper å lage, som man som regel har, lagde jeg meg stasjoner å jobbe på. Stanset først ut alle delene; husene, trærne, bakken og selve taggen, sorterte dette i hver sin haug før jeg startet montere husene slik at det lettere var å sette sammen den ferdige pakkelappen. 

Til pakkelapp valgte jeg å bruke Hero Arts Hexagon Infinity Dies, i disse laget jeg hullforsterker med hulltang og en 1/2 inch sirkel punch før jeg splættet på hvit akrylmaling. 



Teksten kommer fra Altenew Sentiment Strips 2 som jeg embosset med Altenew Antique Gold embossing.

Det hadde vært morsomt å se deres pakkelapper i Papiria inspirasjonsgruppe på Facebook :) Del gjerne det dere lager med oss der! 

Da sees vi snart igjen!
Klem, Astrid  





Kommentarer

Legg inn en kommentar