Noen ganger holder det kun med et "Hallo".

Selv om det er vinter og kaldt og vi nærmer oss jul med stormskritt, så fristet det veldig å bruke sommerfarger på mitt neste prosjekt. Spesielt etter å ha laget x antall julekort! Strengt tatt kan jo disse fargene gå til et julekort og. 

Jeg startet med å maskere av deler av kortpanelet mitt med maskeringsteip for ømfintlige flater, det vil si at den ikke river i arket når man tar den av. Man kan også bruke maskeringsark, men rullen lå så lett tilgjengelig så da ble det den. 

Brukte Distress Oxide Saltwater Taffy, Picked Raspberry og Seedless Preserves som jeg blendet med en blendingkost. Etter å ha fjernet maskeringsteipen brukte jeg Cross Weaves 3D embossing folder fra Altenew. Denne er i skrivende stund utsolgt, men jeg vil tro den kommer inn igjen. 

Jeg ser jeg fikk noen skader i arket etter å ha brukt folderen, dette fordi jeg glemte å spraye arket lett med vann, da på baksiden slik at vannet ikke treffer blekket. Dette mykgjør fibrene i arket og hindrer sprekker. Men jeg syns det er litt sjarm og med litt sprekker her og der. 



Til slutt limte jeg sammen fire Hello's fra Altenew for dimensjon, brukte pitch black cardstock fra Hero Arts. Føler jeg ikke trengte noe mer, noen ganger holder det kun med et "Hallo".
Helt til slutt limte jeg på noen glitterperler fra Pinkfresh Studio.

Håper du fant inspirasjon til å prøve selv! 


Klem, Charlotte!

Kommentarer