Happy Holidays!

Heihei! Nå er det snart jul! 

Dette blir mitt siste julekort for 2022! Pulten min fløt over av så mye julestæsj at jeg ikke fant inspirasjon til å gjøre noe. Men klarte å få ut dette før jeg fant ut at jeg måtte pakke unna alt jul og starte med rent bord! Det gjorde godt! :) 

Jeg starta med å stemple julestjerna fra Poinsettia & Berries med Tanzanite fra Jewel Tones sett fra Altenew. Jeg liker å stemple med samme farge jeg skal fargelegge med. 

Jeg brukte ingen tid på å fargelegge blomsten, men brukte Copic B00, B02, B04 og B06 og som vanlig startet jeg med den mørkeste B06. 

Jeg pleier å ta bilde på avstand for man ser bedre på bilder hvordan det er og om det mangler noe. Her kom det med litt julestemning i bakgrunnen :) Må sitte litt på stuen for å holde pus med selskap da hun ikke liker hobbyrommet mitt! 


Deretter brukte jeg tilhørende dies og stanset ut julestjerna. Deretter brukte jeg Dazzling Diamond glitterark fra Altenew og stanset ut Magic Iris Snowflake fra Lawn Fawn. Til slutt brukte jeg embossingfolderen Cross Weaves, også fra Altenew. Den er virkelig blitt en favoritt hos meg. Syns embossingfoldere er fantastiske! 

Helt til slutt limte jeg på noen sølvperler fra Pinkfresh Studio i midten av blomsten. Jeg brukte også Tanzanite for å stemple "Happy Holidays" som jeg klippet til for å få en skrå ende. 



Håper du likte prosjektet mitt.

Så ønsker jeg alle sammen en riktig god jul og ett godt nytt år! Sees i 2023! :)


Juleklem fra Charlotte. 




Kommentarer