Julehilsen

 I dag er det første søndag i advent, det vil si at julen virkelig nærmer seg.

Jeg har kost meg med julestjerner og snøkrystaller jeg også og her er et julekort fra meg: 


Bakgrunnen laget jeg vha coverplate die'en "Ornate Medallions" og "Stitched Scallop Circle" fra Pinkfresh Studio. Gullkartongen er Brushed Gold fra Altenew

Blomsten og teksten er fra Altenew's Poinsettia & Berries. Bladene stemplet jeg med Forest Glades og Evergreen fra mini-cube settet Green Fields mens selve julestjernen stemplet jeg med distress, i fargene worn lipstick og fired brick

Til slutt prikken over i-en, eller rosinen i pølsa; Limte på noen sequins i antique gold - er det noen gang det skal glitre så er det jo i jula!


Ønsker deg en god første søndag i advent, og jeg håper du ble litt inspirert av julekortet mitt!

Kommentarer