Den blå time

"Alt går litt langsommere her på jorden, når hele himmelen faller ned." synger Anne Grete Preus. I dag er det 4 uker igjen til julaften, har dere julekortene klare?

Da jeg så Snowflakes Turnabout stempelet fra Concord & 9th måtte jeg bare ha det. Turnabout er kanskje ikke så mye nevnt nå for tiden, men denne typen stempel har vært tilgjengelig i noen år allerede. Concord & 9th har laget en video på YouTube som forklarer hvordan disse stemplene fungerer. 


Valgte å bruke Distress Oxide Faded Jeans til å stemple med, deretter blendet jeg med samme farge rundt kantene. Sprayet så på vann, lot det virke litt for så å legge et stykke tørkerull over for å plukke opp vannet som så danner flekkene man ser på bakgrunnen på det ferdige kortet. 

Snøkrystallene er Lawn Fawn Stitched Snowflakes, disse er stanset ut tre ganger hver i hvit kartong fra Neenah Paper. Hadde vært på utkikk etter en stempelplate med flere forskjellige juletekster, valget falt da på Hero Arts Winter Holiday Messages med mange tekster i passelig size. 
Satte på noen dråper fra Pinkfresh Studio og krystaller fra Spellbinders. Som siste finish tok jeg fatt i Gelly Roll pennen min og laget noen prikker og små stjerner litt rundt omkring.


Klem, Astrid 

Kommentarer