Christmas Wreath

 


Jeg laget to kort med samme stempel som ikke ble så ulilk og klarte ikke å bestemme men for hvilket jeg skulle legge ut, så her er begge 🙈.

Begge kortene brukte jeg kun "Altenew Mistletoe Wreath" settet. 

Det hvite kortet brukte jeg stempelet og stemplet med "Versamark" embossing stempel med hvitt embossing pulver fra "Altenew" . Jeg liker veldig godt å få forskjellige teksturer på et kort for å få det til å virke mindre flatt =) 




På selve jule kransen så stemplet jeg med et sort blekk fra  "versafine" . For å tilføre farge så brukte jeg sjabongene, men jeg brukte kun fargen "Evergreen" sammen med "Altenew detailed brush" i strl 10. Jeg jobbet meg lysere utover på blandene for å få litt dybde i fargen.

På bladene er det tre forskjellige sjablonger slik at man kan i utgangspunktet bruke flere farger om man vil. Det er og med to sjablonger slik at man kan ha farge på bærene på kransen, men jeg valgte å ha de hvite for å ha en mer nordisk følelse over kortene. 

På kvisten/treet i jule kransen brukte jeg fargen "Rocky Shore" . 



Så brukte jeg medfølgende dies og skjærte ut jule kransen, skjærte den også ut i hvit "mosegummi" , for å få mer høyde.




Det var mye forskjellig tekst med på dette stempel settet så jeg valgte forskjellig på hver av kortene på bannerne. 

På det grønne kortet så er bakgrunnen veldig enkel, kun "Evergreen" sammen med "blending foam" og jobbet meg lysere oppover. Splettene på kortet er kun hvit akryl "maling" som jeg blandet ut med litt vann og brukte en liten akryl kloss og pensel for å spre det  utover slik som det er vist på andre blogginnlegg =)

Slengte på noen perler fra "Pinkfresh" i fargen gold helt til slutt. 





Jeg vil med dette innlegget ønske allesammen en god jul!

Hilsen Anita


Kommentarer

Legg inn en kommentar