You are the Best!




Da begynner det å bli mørkere og høstfargene har virkelig kommet ute i naturen! Ikke vanskelig å få inspirasjon av fargene ute nå i hvert fall!

Jeg startet med å lage blomstrene ved å stemple forskjellige høst nyanser litt tilfeldig på papiret med blending foam. Her var det ikke så farlig med fine overganger siden jeg ville ha litt kontraster. Jeg brukte blekk fra Altenew i fargene Caramel Toffe og Paper Bag fra Summer Afternoon mini cube set. Red Jasper, Rhodolite, Raw Amber fra Jewel Tones mini cube set. Jewel Tones finnes også i vanlig størrelse.


Siden jeg skulle embosse blomstene så måtte jeg passe på å tørke arket godt før jeg startet med embossingpulveret. Jeg brukte kun omrisset i Altenew Grateful Heart når jeg skulle ha blomstene og stemplet med Versamark Watermark stamp og strødde på sort embossing pulver.


Jeg brukte samme teknikk når jeg skulle lage bladene som på blomstene, der brukte jeg blekk fra Altenew i fargene Green Onyx, Green Opal, Raw Amber og Red Jasper fra settet Jewel Tones.



Jeg stemplet ut ordet YOU med Altenew Mega You Die og embosset hele ordet. Så skjærte jeg ut i svart mosegummi for å få den til å stikke ut mer fra kortet og skape mer 3D effekt. 

Teksten ARE THE BEST! er fra Altenew Leaf Canopy stamp set som jeg og embosset på svart papir, dette for å gjøre den diskre siden jeg ville at "YOU" skulle komme mest frem =)



På den sorte bakgrunnen brukte jeg samme papir og skjærte ut med Itty Bitty Branches die og limte det helt flatt på bagrunnen for å få litt tekstur. Blomstrene og bladene brukte jeg limputer for å stikke ut mer.

Til slutt hadde jeg på noen clear enamel dots slik at det skulle se ut som regndråper. 


Håper alle får en fin høstferie!
Anita


Kommentarer