YOU are amazing

Her i Papiriabloggen må du henge med i svingene! Her går det direkte fra juleforberedelser til det mer sommerlige (som egentlig var inspirert av høsten). Det har nemlig vært høstferie, og jeg tok med litt for mye av stæsjet mitt til hytta for å nyte høstfjellet, med skarp luft, gule farger og nydelige solnedganger. Dette førte til at jeg blant annet ble inspirert av fargen GUL og ville lage et kort med denne fargen, noe som skjer omtrent en gang i skuddåret. Og jeg så for meg en bakgrunn á la solnedgang. Så da satte vi i gang.

Jeg begynte med å finne frem et stykke Neenah kartong og Mini Cubes fra Altenew i de fargene jeg ønsket, i settene Summer Afternoon og Rose Petal. Deretter brukte jeg stensil for å lage et hint av skyer. Jeg ønsket ikke veldig skarpe skiller så jeg lagde skyene ovenfra og ned og jevnet forsiktig ut overgangene underveis med samme farge på blending-børsten. 

(På tross av alt stæsjet hadde jeg glemt å ta med arbeidsmatta på hytta så det ble tørkepapir som underlag i stedet): 


Deretter stanset jeg ut en ramme av Pinkfresh' Mini Slimline Frames die for å ramme inn "solnedgangen":


På forhånd hadde jeg fargelagt en blomst og noen blader fra Altenew´s vintage garden sett med akvarellfarger. I tillegg laget jeg noen prikker her og der med en hvit gelly-penn:


 Så monterte jeg alt på en hvit kortbase og limte på noen krystaller fra spellbinders. «You Are amazing» er også fra Vintage Garden-settet.


Kommentarer