Live in the moment!

 


Da var det kort til herre som sto på planen og det betyr iallfall for min del litt maskulint og litt tøffere farger. Jeg valgte å bruke Altenew Spectacular Adventures Stamp som er pilotbriller, det inneholder også tre forskjellige motiv for å ha inne i brillene, slik at du kan variere =)

,

Jeg startet med å lage bakgrunnen med en stencil fra Altenew, akkurat denne er utsolgt så jeg legger ved link på alternativer som også passer bra til dette. Trellis Stencil , Patchwork Kite Stencil og Color Block Triangle Stencil.

Jeg brukte Ranger mini Domed ink Blending foam sammen med Ranger mini Ink Blending Tool med alle fargene i Altenew Rock Collection der jeg laget det gradvis lysere utover mot kantene på kortet. 



Selve brille rammen brukte jeg Versamark Watermarker Stamp pad  sammen med sort embossing pulver for å få mer glans og litt forskjellig struktur i kortet. Så brukte jeg de tre lyseste fargene i Altenew Tranquility mini cube set sammen med Altenew Blending Brushes i strl 10, for å få fargen mere gradert og lysere oppover. På brille nr 2 med by motiv, brukte jeg de samme grå fargene som på bakgrunnen, men hadde også over litt av den nest mørkeste (Nimbus) fra Tranqulity settet.



Jeg kuttet ut remser med svart papir på 0,5 cm, 1 cm og 1,5 cm. Så embosset jeg noen av de med Altenew Illusion Triangles som jeg limte på bakgrunnen. 

På bakgrunnen så splettet jeg litt vann og litt sort akryl maling for å få litt mer liv =)

Så brukte jeg Hipp Hurra dies fra Kort og Godt. "Live in the moment" er også fra Spectacular Adventures.

Jeg ble ikke helt fornøyd med formatet på bakgrunnen så jeg kuttet av noen mm på hver side før jeg limte det på en hvit kortbase =) 



Takk for denne gang!

Anita :D


Kommentarer