Høst

 Det er noen stempler som brukes igjen og igjen bare fordi de er så gøye å fargelegge. "Take Pride"-er et slikt, og jeg har allerede mange ferdig fargelagte motiver liggende. Tenker at avhengig av hvilke farger du bruker kan dette passe hele året. Og det digger jeg, dvs "multi-purpose"! Hva med f.eks røde blomster til jul?

Men jeg fant altså frem akvarellfargene mine og valgte høstfarger denne gangen. Stanset deretter ut motivet med den tilhørende dies'en. Denne trykker også ut midten av "kransen" men jeg la en skygge på kanten av denne, med Distress Tea Dye, og la den tilbake igjen. 

Bakgrunnen på kortet er laget ved å legge en svak skygge med Distress i fargen Tea Dye. Deretter stanset jeg ut en blonde ved hjelp av Waffle Flowers Doily Circle Die. Dette er en gammel favoritt som jeg har brukt OVERALT. Du skal ikke se bort fra at den dukker opp senere også😀

Så var det bare å montere delene oppå hverandre. 

"YAY" er stanset ut vha Hero Arts' Luggage Tag Alphabet i metallig kartong fra Altenew, mens "I smile whenever I think of you" er fra Altenews Vintage Garden sett.



Da håper jeg du blir inspirert av bloggen vår og at du lager deg en fin høstdag💗 
Vis oss også gjerne hva du har laget i Papirias inspirasjonsgruppe på Facebook!




Kommentarer