En mann for sin hatt


Maskuline kort kan noen gang by på utfordringer, det er ikke alltids vi kan dynge det ned med delikate blomster og søte små critters til disse mannfolka! Jeg bestemte meg for å dra fram litt Distress Oxide for å se om jeg kunne få til en litt røff og kul bakgrunn. Har brukt en av mine favoritter fra Hero Arts Hexagon Infinity Die som jeg både har embosset i bakgrunnen, stanset ut hvite hexagons og tegnet rundt med sort penn. Har også prikket litt med den sorte pennen litt random rundt. De sorte splættene er akvarellmaling


Smoshet stempelputa ned på underlaget og sprayet vann på slik at det dannes små dråper, plukker så dette opp med arket. Gjentok prosessen flere ganger til jeg ble fornøyd med resultatet. Noen ganger dyppet jeg ned uten å tørke imellom, da renner fargene litt i hverandre og man får mer pøl av blekk. 


Flosshatten er hentet fra en mønsterark blokk fra Studio Light og som siste finish satte jeg på noen enamel dots. Også rundet jeg det av med "LET`S CELEBRATE!" fra Altenew.

Kanskje du skal lage noe til farsdag som er om et par uker og lar deg inspirere til å finne frem dine Distress Oxide. Isåfall vil vi gjerne se det du lager, så del det gjerne med oss i inspirasjonsgruppa på Facebook!

Klem, Astrid

Kommentarer