Blått og grått til en herre

 


Er det noe jeg sliter med så er det kort til menn. Jeg har veldig lite produkter rettet mot menn, jeg tiltrekkes blomster, sterke farger, glitter og stæsj og da er det jo det jeg kjøper. Så dette prosjektet satte tok meg litt ut av komfortsonen, noe som faktisk er bra! Jeg tror jeg klarte å "sope" i hop noe som kan passe en mann 😊


Her er oversikt over produkter brukt på dette prosjektet;

Star Wreath die fra Hero Arts
Sentiment Strips dies fra My Favorite Things
Silver Metallic pearls fra Pinkfresh Studio



Det første jeg gjorde var å dra Silver Stone mini ink over arket, jeg bruker Neenah Classic Crest Solar White 110lb. Her trenger man ikke å være nøye, bare la det stå til! Og så må man ha en del hvite partier igjen. 


Etter å ha brukt Dotty Circles pregeplaten "feil" så dro jeg den blå fargen over prosjektet. Dette er jo egentlig baksiden av det pregede arket. Det er det som er så fantastisk med pregeplater, man kan bruke begge sidene! 


Stanset ut Star Wreath diesen tre ganger da jeg trengte blå stjerner, blå til midten og for å lime de sammen for dimensjon. 



De blå stjernene puttet jeg tilbake i hullene hvor de store stjernene ble stanset ut fra.



Etter å ha stemplet "Cheers" på den blå delen i midten brukte jeg samme farge ark som stjernekransen og stanset ut to bannere. Disse limte jeg på slik at den grå stakk frem. Følte det manglet noe så måtte selvfølgelig ha litt bling på og da er det kjekt med de metalliske sølvperlene fra Pinkfresh Studio. 

Håper du ble inspirert til å prøve en annerledes teknikk med pregeplater og blekk. 

Charlotte. 


Kommentarer