Sarte toner til konfirmanten

Heisann, så koselig å kunne være med å inspirere dere. Jeg gleder meg til veien videre og håper vi i teamet kan gi dere masse kreativt påfyll fremover!

Jeg har valgt å starte med valmuer i sarte rosatoner med litt tøff kontrast mot sort som passer godt til en ung konfirmant. I dag har jeg har brukt 
Altenew Poppy Garden Stamp Set som er fargelagt med Zig Clean Color Real Brush tusjer. Jeg har klipt ut mine blomster, men det finnes tilhørende dies til stempelsettet også. Kortbasen er Neenah Classic Crest Solar White 110lb, en god stødig kartong som jeg liker godt! 

Har brukt 
Altenew Feeling Dotty Stencil og påført Mini Distress Ink i fargen Black Soot ved hjelp av Ranger Mini Ink Blending Tool, for å lage den prikkete bakgrunnen. "Splættene" har jeg laget ved å tynne ut litt sort akrylmaling for så å påføre det på kanten av en akrylkloss og sprute det utover med en pensel. 

En ny favoritt hos meg er Hero Arts Hexagon Infinity Dies, dette settet kan brukes til så mangt og vil tro at den gjør flere comeback i mine fremtidige innlegg. Her har jeg valgt å lage en tynn ramme i sort kartong ved å stanse ut to størrelser som er etterhverandre. 

Har brukt en tekst fra Proud of You Stamp Set fra Colorado Craft Company illustrert av Anita Jeram, stemplet med Altenew Obsidian Pigment Ink.

Som en siste finish satte jeg på noen sorte enamel dots fra Altenew. 


Stemplet blomstene med Distress Ink i fargen Antique Linen på The Langton Watercolor Hot Pressed akvarellpapir. Jeg valgte denne fargen fordi jeg ville bruke "no-line coloring" teknikken, der stempeltrykket ikke har en klar ytre kant slik det ville blitt om man valgte bruke for eksempel sort. På selve blomsten har jeg brukt 230 Pale Rose028 Pale Pink, på bladene 068 Deep Brown
043 Olive Green og 098 Pale Dawn Gray, og i midten av blomsten 052 Bright Yellow. Og for å oppnå en god gradering har jeg brukt blender for å dra ut den lyseste fargen. 


Håper du ble inspirert til å kreere noe selv. Hvis du bruker noen av Papirias produkter og ønsker dele det du lager med oss, bruk gjerne inspirasjonsgruppa vår på Facebook slik at vi kan se det flotte dere lager.
Takk for at du stakk innom!

Sees snart igjen! 
Klem, Astrid

Kommentarer