En varm klem i posten


Høsten er kommet og oktober banker snart på døren. Hva er vel bedre enn å motta en varm klem i posten helt uten videre, ingen anledning, bare fordi du ville vise din omtanke for den andre!

Kortbasen er som alltids Neenah, på denne har jeg brukt en vanlig die og embosset istedenfor å kutte. Dette kan enkelt gjøres med de fleste dies, her har jeg brukt Cubic Cover fra Neat & Tangled. Jeg er svak for "splætter" og har her brukt den fantastiske metall akvarellmanlingen fra Altenew. Dette settet er verdt hver en krone! 

Valgte å bruke bladene fra samme stempelsett som jeg brukte i mitt forrige innlegg, Altenew Poppy Garden Stamp Set. Blader er som oftest ganske generelle og som disse kan de godt brukes som høstløv. 


Motivet er stemplet med en brun stempelpute, VersaFine Clear gir et jevnt og detaljert trykk. Løvene er har jeg farget med akvarellfarge, har blandet litt farger for å oppnå forskjellige høstnyanser. 

Etter jeg har klipt ut bladene sorterte jeg de etter farge og type for så å gruppere de slik at jeg kunne lime de sammen til deler slik som de øverst på bildet under. Tok også å delte noen av de som hang fast i hverandre slik at jeg fikk flere blader, på bildet nederst til venstre ser man et slikt sett delt fra hverandre.   


Tegnet en sirkel på bakgrunnen som jeg kunne følge for å dandere bladene til en krans. Brukte limpistol slik at jeg kan manipulere hvordan bladene ligger før limet stivner, da blir det litt 3D-effekt og liv i kransen. 


Stanset ut "hugs" i en metallisk gullkartong fra Lawn Fawn. Har også stanset den ut tre ganger i hvit kartong for å avstive teksten. Denne har jeg limt fast med limpistol for å kunne forme hvordan teksten sitter oppå kransen, men likevel sitter godt fast. Har også brukt Hello and Hugs stempelsettet, elsker bruke små tekstriper på kortene mine som jeg kan plassere litt her og der. Til slutt satte jeg på noen gullperler fra Pinkfresh Studio som siste finish! 

Sees snart igjen! 
Klem, Astrid

 

Kommentarer